“Mana tahu dapat ringan-ringan ke..”-Alif Juara Hero Remaja Kantoi Mesej Luucah?

Selepas bekas juara Dewi Remaja 2018/2019, Haneesya Hanee terpalit dengan satu kontrooversi panas pada bulan lalu, terbaru timbul pula kontrooversi melibatkan juara hero remaja 2017, Alif Muhaimin.

Sebelum ini hangat pasal isu video peserta Dewi Remaja tersebar luas ketika sedang berparti dan mengundang kecaaman hebat netizen rentetan dengan kelakuan mereka.

Isu itu selesai apabila kejuaran Haneesya telah ditarik balik, bagaimanapun ia masih menjadi buah mulut orang apabila ada pihak mendakwa orang yang membocorkan video itu terdiri dalam kalangan peserta sendiri.

Namun, timbul lagi isu baru apabila mesej lucah daripada seorang selebriti baru nak up. Khabar angin mengatakan individu tersebut terdiri dari kalangan peserta Hero Remaja? Betul ke? Meh baca perbualannya

I ada Bukti!!

Menerusi laman Twitter, seorang pengguna yang dikenali sebagai Merq telah mendedahkan bahawa Alif dikatakan sebagai seorang yang ‘gila s3ks’.

Tuduhan tersebut dibuat setelah terdapat seorang pengguna lain mendedahkan beberapa mesej perbualannya dengan selebriti itu yang mengajaknya untuk melakukan hubungan s3ks di rumahnya.

Mesej itu didedahkan oleh pengguna Twitter yang lebih dikenali sebagai Merq Teh, satu platform spill the HOT tea pasal artis-artis Malaysia ni.

“Walaupun merq macam whoareyusss dekat retis ni, tapi merq patut dedahkan pada chuolss tentang sikap heols yang gilakan seks. Btw, heols macam sedap juga, heols boleh dm merq kalau rasa gersang yehh. Agitchuuu”

Tak caya?? Ini pulak perbualan melaluui instagram. Blueetick tuuu

Hurmm, kalau menerusi WhatsApp ni orang susah nak percaya, tapi dibawah ni gambar merupakan perbualan melalui DM Instagram. bersertakan blue tick di akaunnya.

Bila dah sampai ke mata netizen, masing-masing mencurigai samada individu yang di hubunginya itu adalah seorang lelaki atau wanita.

Bahkan ada juga yang mengusik,

“Boleh kena tarik gelaran hero remaja tak ?”

“Apahal conversation kat whatsapp tu mcm dia tgh whatsapp dgn bebudak dewi remaja yang kaantoi minum haha”

Difahamkan, sebelum ini artis ini pernah terkejut sebab menerima mesej luucah daripada netizen dan diajak melakukan s3ks bersertakan tawaran sejumlah wang.

Enggan Melatah

Dalam pada itu, Alif ketika dihubungi Hangat.com berkata dia akui tahu akan dakwaan tersebut dan menafikannya. Menurut pelakon yang berusia 23 tahun ini, dia enggan bersikap melatah dengan pelbagai tuduhan yang dilemparkan sebaliknya hanya ingin memfokuskan pada kariernya.

Image result for alif blastoff

Jelas Alif lagi, dia tidak tolak kemungkinan terdapat segelintir pihak yang cuba menjatuhkan nama baiknya memandangkan perjalanan seninya baru sahaja bermula apatah lagi rakan-rakannya yang lain turut mengalami nasib yang sama.

” Sebenarnya Alif enggan melatah apatah lagi melibatkan isu seumpama ini. Baik atau buruk, kalau kita keluarkan kenyataan orang pasti akan anggap kita salah. Jadi apa pun orang nak cakap, Alif terima sahaja dan fokuskan pada karier”

Tercalon Dalam AME 2019

Dalam perkembangan lain, Alif turut tercalon sebagai 20 finalis Artis Baharu Meletop Anugerah Era Meletop 2019 (AME). Selain itu, pelakon ini bakal tampil dengan drama terbaru arahan Michael Ang, “Setelah terlafaznya akad” yang bakal ditayangkan sekitar Jun hadapan.

Sumber: hangat dan lobak merah

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *